כל היהלומים שלנו טבעיים בלבד - באתר ובחדר התצוגה
כל היהלומים באתר ובחדר התצוגה שלנו הינם יהלומים טבעיים בלבד
YES I DO
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 1-700-721-721
catalog

טבעות בעיצוב אישי

קטגוריות
בחר צבע
מידת טבעת
בחירת הסוגר של העגיל
מיין מוצרים לפי

מדובר באבן היקרה הנחשקת ביותר, אבן פלא שנוצרה תחת תנאים ייחודיים במעמקי האדמה וכנגד כל הסיכויים מוצאת דרכה דווקא אלינו. יהלום הוא החומר הקשה ביותר בעולם, הוא עמיד מאוד בפני חום, חומרים מאכלים ותהליכי שחיקה, יהלום המשובץ בטבעת עשוי בהחלט לשרוד לנצח, או לפחות כל עוד כדור הארץ ממשיך להתקיים. 

טבעת יהלום היא תכשיט מרשים שראוי להיות אות וסמל לאהבה אמת, הבטחת נאמנות, ברית זוגיות ועוד. בחנויות תכשיטים ניתן למצוא מגוון טבעות יהלום מיוחדות מן המוכן אולם ישנם מי שמעוניינים להיות מעורבים יותר בעיצוב טבעת היהלום, בין אם זו טבעת אירוסין או כזו המיועד לה תפקיד אחר.

מדוע לבחור טבעות בעיצוב אישי

לכאורה יש להניח שכל אחד יכול למצוא טבעת יהלום בחנות תכשיטים מתאימה מבין שלל העיצובים המוצגים בחנויות תכשיטים ואצל צורפים אמנים. אולם, מכיוון שמדובר בתכשיט בעל משמעות כה רבה, יש מי שמוצאים עצמם תרים לשווא אחר הטבעת המושלמת. טבעות בעיצוב אישי הוא הפתרון במצב כזה. אחרים פונים לעיצוב אישי מלכתחילה, זאת מתוך רצון להעניק לתכשיט מימד נוסף של ייחוד הנובע מתשומת הלב והמעורבות האישית בהליך ייצורו. 
סיבה נוספת לבחור בטבעת בעיצוב אישי היא שלעיתים ניתן באופן זה להשיג טבעת מרשימה יותר בתקציב נתון. 

בחירת האבן

תהייה הטבעת מעוטרת ככל שתהיה היהלום נותר תמיד האלמנט החשוב ביותר בטבעת יהלום. לאור זאת הכרחי להתייחס בכובד ראש ראוי לבחירת האבן. לא צריך להיות גמולוגים מומחים כדי לדעת לבחור יהלום. באופן כללי איכותם ותכונותיהם של יהלומים מתוארים לפי ארבע פרמטרים, המכונים באנגלית The four C's דהיינו Carat, Cut, Clarity, Color  שפירושם בעברית הוא משקל, ליטוש, ניקיון וצבע:יהלום שקוף לחלוטין (שנחשב האיכותי ביותר מבחינת צבע) ידורג D ויהלום בעל גוון (בדרך כלל צהבהב) עשוי לקבל דירוג עד Z.

מידת הניקיון מתוארת לפי מספר וגודל נקודות מינרלים זרים ביהלום, כך למשל יהלום בו שתי נקודות זעירות שניתן להבחין בהן רק בהגדלה של X20 ידורג VVS2 (Very Very Small Inclusion 2).

משקל יהלום נמדד בקראט, כל קראט שווה ל- 100 נקודות משקל, כלומר כשנאמר שמשקל היהלום הוא    60 נקודות הכוונה היא ל- 0.60 קראט. ככל שמשקל היהלום קטן מחירו נמוך יותר וההפך, כך שיהלומים קטנים עולים פחות לכל קראט, יהלומים גדולים יעלו הרבה יותר לכל קראט בשל נדירותם.ליטוש הוא האופן בו הוענקה ליהלום הגולמי צורה. ישנן מספר צורות ליטוש, הנפוצה מביניהן היא צורת העגולה (כ75% מן היהלומים מלוטשים כך), צורות מוכרות נוספות הן יהלומי הנסיכה- בחיתוך מרובע, לב, מרקיז, אשר (Asscher) ואמרלד. ליטוש מושלם מאפשר שבירת האור כך שיהלום נוצץ במידה המרבית האפשרית. 

כיום מקובל שיהלומים מוערכים במכונים גמולוגים מוכרים. די לקרוא ולהעמיק מעט יותר בנושא ארבעת הפרמטרים הנ"ל כדי שנוכל להבין את המתואר בתעודות מטעם מכונים כאלה. כך נדע לבחור את היהלום המתאים ביותר עבורנו.

עיצוב הטבעת וייצורה

טבעות בעיצוב אישי הוא תהליך יצירה וככזה הוא אינדיווידואלי למדי וקשה להניח קווים להתנהלותו. ניתן להתרשם מעיצובים קיימים, לצייר או להיעזר בתוכנות המוצעות לשימוש על ידי מי שיכולו בהמשך לייצר עבורנו את הטבעת שנעצב.ייצור הטבעת יכול להיעשות, לבחירתכם, תוך שימוש בטכניקות יציקה מודרניות או ידנית על ידי צורף אמן. יש לקחת בחשבון שייצור טבעת המעוצבת על ידיכם עשוי לקחת זמן מה, לפיכך חשוב להתחיל בתהליך מוקדם מספיק כך שתוכלו ליהנות ממנו, להשיג את התוצאה שאתם שואפים אליה ולהותיר די זמן להעברת העיצוב שלכם מן הכוח אל הפועל.