כל היהלומים שלנו טבעיים בלבד - באתר ובחדר התצוגה
כל היהלומים באתר ובחדר התצוגה שלנו הינם יהלומים טבעיים בלבד
YES I DO
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 1-700-721-721
catalog

טבעת יהלום מרובע

קטגוריות
בחר צבע
מידת טבעת
בחירת הסוגר של העגיל
מיין מוצרים לפי

שוברים את הראש איזה טבעת אתם עומדים לקנות לבת הזוג? הרי כיום קיימות אין ספור אפשרויות, ואתם צריכים לדעת שאתם עושים את הבחירות הנכונות. אז רגע לפני שאתם הולכים לאיבוד בין שלל האפשרויות, אנו רוצים לעשות לכם את החיים לקלים יותר - טבעת יהלום מרובע היא הבחירה המושלמת עבורכם.

מדובר על טבעת שיכולה להיות מוענקת לאישה לכל מאורע, לא משנה אם מדובר על מאורע גדול ומשמעותי או על מאורע קטן וצנוע. מה שבטוח זה שאף אחד לא יוכל להוריד את העיניים מהטבעת המיוחדת הזאת, טבעת שלא ניתן להישאר אדישים אליה.

טבעת יהלום מרובע – טבעת האירוסין האולטימטיבית

טבעת אירוסין היא לא עוד סתם טבעת, מדובר על טבעת שאמורה לשמש אתכם ברגע המיוחד ביותר בחייכם – רגע הצעת הנישואין לבת הזוג. טבעת יהלומים מרובעת היא הבחירה האידילית לרגע המיוחד הזה, מדובר על טבעת שלא תשאיר מקום לספק – ובתוך זמן קצר גם התשובה החיובית תגיע.

אתם יכולים להיות בטוחים שאם תבחרו בטבעת הזאת, בת הזוג שלכם תאהב את הטבעת מהשניה הראשונה! הרי מה שמעסיק אתכם כאשר אתם בוחרים טבעת אירוסין, זה איך בת הזוג תגיב? עם טבעת יהלום מרובעת אתם יכולים להשאיר את כל סימני השאלה מאחור.

טבעת יהלומים מרובעת – לא רק להצעת נישואין

אומנם ברוב המקרים טבעת יהלום מרובע היא הבחירה הטובה ביותר כטבעת אירוסין, אך היא יכולה להיות מוענקת בעוד לא מעט רגעים מיוחדים. אתם יכולים להעניק את הטבעת לאישה ביום האהבה, ביום הנישואין או אפילו סתם ביום ההולדת, היא בטוח לא תוכל לשכוח את המתנה המרגשת הזאת.

כאשר אתם צריכים לבחור טבעת לבת הזוג, ולא משנה לאיזה אירוע היא מיועדת – אתם צריכים ללכת על בטוח. הרי מדובר על מתנה שצריכה להיות מיוחדת, ואם בת הזוג לא תאהב את הטבעת אתם עשויים להיות בבעיה. כאשר אתם בוחרים בטבעת יהלומים מרובעת אתם הולכים על בטוח, ותוכלו לדעת באופן וודאי שבת הזוג שלכם הולכת להתאהב בטבעת החדשה.

כעת כל מה שנותר לכם לעשות זה לרכוש טבעת מרובעת עם יהלום, ואצלנו בחברת Yes I do תוכלו למצוא מבחר ענק של טבעות מהסוג הזה. כך שבקלות תוכלו למצוא טבעת שמתאימה לבת הזוג שלכם, וגם כזאת שלא תגרום לכך שתצטרכו להכניס את היד עמוק לכיס. בסוף אתם צריכים להיות שלמים בצורה מוחלטת עם הטבעת שאותה אתם בוחרים.

קראו עוד: טבעות יהלום מיוחדת