כל היהלומים שלנו טבעיים בלבד - באתר ובחדר התצוגה
כל היהלומים באתר ובחדר התצוגה שלנו הינם יהלומים טבעיים בלבד
YES I DO
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 1-700-721-721
catalog

טבעות יהלום סוליטר

קטגוריות
בחר צבע
מידת טבעת
בחירת הסוגר של העגיל
מיין מוצרים לפי

רכישת טבעות יהלום סוליטר זוהי הדרך המושלמת להעניק לבת הזוג מתנה שהיא לא תוכל לשכוח. מדובר על טבעות יהלום מיוחדות מאוד, שאף אחד לא יכול להישאר אדיש אליהם עקב המראה המרשים שלהן. מהסיבה הזאת לא מעט לקוחות שלנו בוחרים דווקא בטבעות הללו, למרות שאנו מציעים מבחר ענק של אפשרויות.

אנו ב-Yes I do מציעים ללקוחותינו שירות מלא גם לאחר הרכישה, כל זאת על מנת לספק להם את החוויה המושלמת. כי רכישת תכשיט חדש זה הרבה מעבר למה שנדמה לכם, ואנו כאן כמובן בשביל לספק לכם הסבר איך תוכלו לשמור על טבעת יהלום שזה עתה רכשתם.

האם כדאי לנקות טבעות יהלום סוליטר באופן עצמאי?

באופן כללי אנו תמיד ממליצים ללקוחותינו לבצע את הניקוי אצל אנשי מקצוע שיודעים כיצד לבצע אותו בצורה מושלמת. אם השקעתם כל כך הרבה כסף על הטבעת, תוכלו להשקיע עוד קצת על הניקיון והתחזוקה שלה – דבר שאמור לשמור עליה ועל המראה המיוחד שלה.

אך אם בכל זאת אתם מחליטים לבצע את הניקוי באופן עצמאי, יש לנו מספר טיפים שעשויים להקל עליכם. אנו ב-Yes I do זמינים עבורכם בכל עת על מנת להנחות אתכם כיצד לנקות את התכשיטים מבלי לגרום להם נזק. כי כל נזק קטן שאתם עשויים ליצור, עשוי לפגוע גם בטבעת עצמה – דבר שיגרום לכם ללא מעט עוגמת נפש.

טיפים לניקוי טבעות יהלום באופן עצמאי

הדבר הראשון שנוכל להמליץ לכם זה שאסור לכם לנקות טבעות יהלום סוליטר עם כל מטלית שיש לכם בבית. כיום תוכלו לרכוש מטליות ייעודיות לניקוי תכשיטים, כך תוכלו לבצע את הניקוי בצורה מושלמת. אם בכל זאת אתם מחליטים לנקות עם מטלית רגילה, חשוב שהיא תהיה מכותנה או פלנל.

על מנת לנקות את הטבעת בצורה מושלמת אנו ממליצים להשרות אותה בתוך תמיסה מיוחדת. אם אין ברשותכם תמיסה מיוחדת, תוכלו להכין קערה עם מים פושרים ולשים בתוכם מעט מאוד אבקת כביסה. לאחר ההשרייה תוכלו לעבור עם המטלית על מנת להוריד מהטבעת את כל הלכלוך.

חשוב להזהיר אתכם שלא לנקות את הטבעת מעל לכיור פתוח או בתוך האמבטיה, כי הטבעת יכולה להחליק לכם וליפול אל תוך הביוב. אל תעשו טעות שעלולה לעלות לכם ביוקר, כי אחר כך יהיה לכם בלתי אפשרי להחזיר את הגלגל לאחור. תבצעו את הניקוי בצורה מחושבת ורק במקום בטוח מבחינתכם.

לקטלוג המלא של הטבעות של יס אי דו: לחץ כאן.