כל היהלומים שלנו טבעיים בלבד - באתר ובחדר התצוגה
כל היהלומים באתר ובחדר התצוגה שלנו הינם יהלומים טבעיים בלבד
YES I DO
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 1-700-721-721
catalog

עגילי יהלום לגבר

קטגוריות
בחר צבע
מידת טבעת
בחירת הסוגר של העגיל
מיין מוצרים לפי

עגילי יהלום לגבר

השקעה בתכשיטים ברמה גבוהה יוצרת תדמית יוקרתית ואקסקלוסיבית, זה יוצר גם יופי ייחודי ומרשים, כי התכשיטים שלכם מדברים, הם מספרים עליכם ולכם את הסיפור אותו רציתם לשמוע.

היסטוריה של השקעה אסתטית - תכשיטים היו עוד משחר ההיסטוריה אלמנט של יופי. עוד בשלב שמתכות לא היו בנמצא והאומנות שביצירת תכשיט לא הייתה מפותחת היו מכינים תכשיטים מחומרים שונים, תכשיטים מיועדים לקישוט על הגוף היו נפוצים לקישוט גברים- תכשיטים לגבר, ולא רק לנשים, ניתן לראות כי תכשיטים שונים משמשים גברים ונשים במקביל רק העיצוב אחר.

תכשיט לכל אחד ללא הבדלי גזע, דת ולאום- ככל שחולפות השנים וההפרדה בין המגדרים נעשית מטושטשת גם התכשיטים חוצים קווים ואינם ייעודיים למין זה או אחר, כך נראה עגילי יהלום לגבר כמו שבעבר ראינו רק אצל נשים, אם בעבר צמידים על רגל היום מראה גברי היום יותר ויותר נשים תענודנה צמידים על הרגל.

תכשיט מעוצב בלי מעוף וגבול- למעוף אין גבולות אבל ללא ספק שבתחום התכשיטים יש הרבה מאוד אנשים מוגבלים, תכשיטים הם מוצר יקר במיוחד כאשר הם מורכבים ממתכות כמו זהב וכסף ועוד יותר מכך כאשר הם משובצים באבני חן כמו אבני סברוסקי ויהלומים אלו הן אבנים נדירות שאופן הפקתם מן הטבע דורש משאבים רבים.

אדם ממותג- זו הסיבה כי כאשר אדם ירצה למתג את עצמו כאדם עשיר הוא יעניק תכשיטים אלו, כך נראה צעירים עשירים שבוחרים עגילי יהלום לגבר, הם רוצים להיראות שווים ויוקרתיים, כמובן שנשים תענודנה מבחר תכשיטים יוקרתיים משובצים באבנים נוצצות ויקרות.

אמינות זה חלק מהשרות- יש לדעת כי בתחום התכשיטים קיימים חיקויים רבים וקניה אמינה היא חלק בלתי נפרד מרכישת תכשיטים, בעל חנות אמין, כזה שעוסק ביהלומים, מבין ענין ועם שליטה מושלמת בכל מה שקשור בתחום התכשיטים רק אצלו רצוי לרכוש תכשיטים ברמה גבוהה ולדעת כי הוא לא יציג מצג שווא.

תכשיט ברמה- יש לדעת לבחור תכשיט והרמה שלו זו המראה שלך, הוא יוצר לך את התדמית הרצויה, תשקיע בתכשיט עדין ויוקרתי, תשקיע בניצוץ של יופי שמוכיח על מקוריות, תתבלט במקום של השווים כדי שידעו להעריך את המקום הראוי לך, כי זהב זה מקור העושר.

שיווק ישיר של איכות בלי תחרות- אנחנו עוסקים בשיווק ישיר של תכשיטים לנשים ולגברים, אצלנו תוכלו להתרשם מקולקציית תכשיטים ברמה בינלאומית, הייחודיות של התכשיטים והרמה שבו מבוצע השיבוץ היא מעל כל הסטנדרטים המוכרים.

מרחיבים לכם אופקים גם בתחום התכשיטים- אצלנו תוכלו למצוא עגילי יהלום לגבר, לצד עגילי יהלום לאישה, שרשרות מותאמות לכל עיתוי ומגדר ועוד מגוון תכשיטים לפי טעמכם האישי. תגלשו, תתרשמו, תתרגשו ותרכשו לעצמכם תכשיט מפנק כי מגיע לכם איכות כמו שיש רק אצלנו, תכשיט ברמה לאנשים ברמה אחרת.